شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 15 آبان 1400/ شماره 394
روند متفاوت قیمتها در دو نشریه بین المللی،دلار نیمایی تغییر مسیر داد،دلار در حال نزدیک شدن به 28 هزار تومان،ریزش ادامه دار قیمت های بازار،پایان هفته‌ی برنت با 82 دلار،صعود بورس تهران به 1 میلیون و 400 هزار،

 روند متفاوت قیمتها در دو نشریه بین المللی
جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 5 نوامبر 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده قیمت گروه های مختلف کالایی روندی کاهشی و با بدون تغییر داشتند. گروه پی وی سی، سنگین تزریقی و سبک فیلم و سنگین فیلم بیشترین کاهش را داشتند. اما در نشریه آیسیس به جز پی وی سی که کاهش آن بسیار بیشتر از نشریه پلتس است، عمده کالاهای گروه های مختلف، روندی افزایشی یا بدون تغییر داشتند.

دلار نیمایی تغییر مسیر داد
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 220 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 9 آبان، به 30 تومان کاهش رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از 23 هزار و 100 به 23 هزار و 200 تومان است. سی و یکمین قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس عمدتا بدون تغییر یا افزایشی هستند و دلار نیمایی هم تا امروز، 30 تومان اُفت داشته.

دلار در حال نزدیک شدن به 28 هزار تومان
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با 62 تومان افزایش، 27 هزار و 17 تومان قیمتگذاری شد امروز و هفته جدید را نیز صعودی آغاز کرد و در مجموع با 102 تومان رُشد تا ساعت 15.00، 27 هزار و 119 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز روند افزایشی داشت و به 27 هزار و 900 تومان صعود کرد.

ریزش ادامه دار قیمت های بازار
علی رغم افزایش قیمت دلار، نرخ‌های بازار با نگرانی از تغییرات قیمت های جهانی، روندی نزولی را ادامه دادند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی، سبک خطی و سنگین تزریقی ریزش بیشتری داشتند و بین 200 تا 600 تومان کاهش را کسب کردند. گروه پ پ ها امروز هم کاهشی بودند اما کالاهای پ پ شیمیایی عمدتا بدون تغییر نسبت به قیمت های پنجشنبه قیمت گذاری شدند. گروه پی وی سی با توجه به کاهش قیمت جهانی، امروز تغییر مسیر داد و با قیمت پایه و کاهشی قیمت گذاری شد اما انتظار می رود میزان کاهش، بیشتر از قیمت های امروز باشد. به گفته تأمین کنندگان، به علت انتظار کاهشی بازار و پایین آمدن قیمت ها، امروز خریدها یا متوقف شده بود یا در سطح حداقلی قرار داشت.

پایان هفته‌ی برنت با 82 دلار
برنت که معاملات این هفته را با عقب نشینی به 83 دلار آغاز و تا بالای مرز 84 دلار پیش رفت، با نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته، وارد فاز کاهشی شد و حتی تا 80 دلار هم عقب نشست اما معاملات جمعه را با 82 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 82 دلار و 74 سنت.

صعود بورس تهران به 1 میلیون و 400 هزار
بورس تهران که هفته گذشته را با 4 هزار واحد افزایش به پایان رساند، امروز و اول هفته نیز افزایشی بود. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 42 هزار و 221 واحد افزایش به 1 میلیون و 440 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟